پس از قطعی چند ساعته
اختلال آفیس ۳۶۵ مایكروسافت برطرف شد
آفیس 365، تیمز و برخی دیگر از سرویسهای آنلاین مایكروسافت بعد از اختلال چندین ساعته ای كه روز دوشنبه تجربه كردند، به وضعیت عادی برگشتند.
به گزارش مهندس وب به نقل از ایسنا، سخنگوی مایکروسافت این اختلال را که روی اکسچنج آنلاین هم تاثیر گذاشت تایید نمود اما درباره علت آن توضیحی نداد.
مشکلات بعضی از این سرویسها اوایل روز دوشنبه از طرف داون دیتکتور گزارش شد که گزارشهای کاربران از مشکلات را جمع آوری می کند. گزارشهای مذکور نشان میدهد که قطعیها قبل از اقدام گروه احیای مایکروسافت، چندین ساعت ادامه داشته است اما سرانجام مشکلات مذکور برطرف شدند.
بسته آفیس ۳۶۵ محبوب مایکروسافت شامل ورد، پاورپوینت و اکسل در یک سرویس اشتراکی آنلاین است. تیمز هم یک ابزار چت و همکاری است که با آفیس ۳۶۵ یکپارچه شده است. این اختلال مشابه اتفاقی است که هفته گذشته برای کاربران ابزارهای راندمان ابری G Suite گوگل روی داد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، اختلال و خرابی سرویسهای آنلاین هم اکنون مشکلات بیشتری برای کاربران به وجود می آورد برای اینکه خیلی از افراد در حال دورکاری و یادگیری ازراه دور هستند. خیلی از مدارس و سازمانهای آموزشی که به دنبال شیوع پاندمی ویروس کرونا به برگزاری کلاسها بوسیله اینترنت روی آورده اند، اتکای بالایی به خدمات مایکروسافت و گوگل دارند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب