روبیكا قابلیت گفتگوی صوتی را در چارچوب اتاق راه اندازی نمود

روبیكا قابلیت گفتگوی صوتی را در چارچوب اتاق راه اندازی نمود

به گزارش مهندس وب امکان گفتگوی صوتی در چارچوب اتاق های مجزا به روبیکا افزوده شد.


به گزارش مهندس وب به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روبیکا که بعنوان یک «سوپر اپ» سرویسهای متعدد، متفاوت و جذابی را برای کاربران فارسی زبان دنیا گردهم آورده است، قابلیت «اتاق های گفتگوی صوتی» را هم به سرویسهای خود افزود. اتاق های گفتگوی صوتی روبیکا می توانند تا چندین هزار شرکت کننده را در خود جای داده و میزبان جمع های کوچک و بزرگ باشند. با قابلیت گفتگوی صوتی، هر گروه یا کانالی در روبیکا می تواند به اتاقی برای گفتگو تبدیل گردد و فرصت ایده آلی را در اختیار چهره های سرشناس برای گفتگوی مستقیم با مخاطبانشان قرار دهد. همراه اول بعنوان یکی از سهامداران عمده روبیکا پیشنهاد داده اگر کاربران می خواهند از همه سرویسهای ارتباطی مورد نظر به صورت یکجا بهره مند شوند و یا اگر در سر ایده های بزرگ تجاری می پرورانند، ضمن پیوستن به خانواده بزرگ روبیکا، از امکان جدید گفتگوی صوتی این سوپر اپ که جزئیات بهره مندی از آن در لینک موجود است هم استفاده کنند.


منبع:

1400/02/13
10:51:32
0.0 / 5
219
تگهای خبر: ارتباطات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
مهندس وب
مهندس وب web engineers