حاكمیت سایبری در خارج از كشور-۹۲

تبلیغات فریبکارانه به لایحه ایمنی آنلاین انگلیس اضافه می شود

تبلیغات فریبکارانه به لایحه ایمنی آنلاین انگلیس اضافه می شود

بعضی از نمایندگان پارلمان انگلیس قصد دارند در لایحه ایمنی آنلاین بخشی را به تبلیغات کلاهبردارانه سرمایه گذاری مالی در فضای آنلاین اختصاص دهند.


به گزارش مهندس وب به نقل از پرس اسوسیشن، بگفته گروهی از نمایندگان پارلمان انگلیس، دولت باید موضوع چالش تبلیغات فریبکارانه برای محصولات سرمایه گذاری را در لایحه ایمنی آنلاین بگنجاند. مل استراید، رییس کمیته خزانه داری پارلمان انگلیس د این باره اظهار داشت: خزانه داری و سازمان راهبرد امور مالی انگلیس (FCA) مشغول تنظیم سفارش هایی دراین زمینه هستند. البته هنوز باید منتظر واکنش وزرای کابینه برای متوقف کردن انتشار تبلیغات کلاهبردارانه آنلاین از طرف شرکتها بود. خیلی از این تبلیغات قبلاً در بالای نتایج جستجو ظاهر می شد. یک نمونه از کلاهبرداری های آنلاین نیز به ۲ سال قبل مربوط است. هنگامیکه در ۲۰۱۹ میلادی طرح سرمایه گذاری «لندن کپیتال اند فایننس» شکست خورد، حدود ۲۳۷ میلیون دلار سرمایه متعلق به ۱۱ هزار سرمایه گذار خرد از بین رفت. این رویداد به تحقیقاتی گسترده منجر گردید. خیلی از سرمایه گذاران بوسیله تبلیغات آنلاین با این طرح آشنا شده بودند. در همین راستا کمیته خزانه داری پارلمان پیشنهاد کرده بخشی مربوط به منع تبلیغات کلاهبردارانه باید در لایحه ایمنی آنلاین گنجانده شود. ممنوعیت تبلیغاتی تا حالا با استقبال از طرف سازمان راهبرد امور مالی انگلیس روبرو شده است. این سازمان اکنون گوگل را متقاعد کرده تا پیش از انتشار تبلیغات، قانونی بودن کارهای شرکت سفارش دهنده آگهی را کنترل کند. خزانه داری انگلیس اعلام نمود دولت این کشور تصمیم دارد قوانین سختگیرانه تری بر تبلیغات آنلاین همچون موارد در نظر گرفته شده برای مقابله با کلاهبرداری آنلاین وضع کند.


منبع:

1400/06/22
23:45:52
0.0 / 5
1033
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
مهندس وب
مهندس وب web engineers