بدری:

چرا مردم باید هزاران میلیارد به جیب کاسبان فیلترینگ بریزند؟

چرا مردم باید هزاران میلیارد به جیب کاسبان فیلترینگ بریزند؟

به گزارش مهندس وب، نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: مردم فقط برای سرگرمی در پلت فرم های جهانی حضور ندارند؛ بلکه رسانه های اجتماعی بستر کارهای اقتصادی برای هزاران کسب وکار و ابزار تحقیق و پژوهش هزاران دانشجو و استاد در کشور است.


به گزارش مهندس وب به نقل از ایسنا، صدیف بدری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، خطاب به رییس جمهور و وزیر ارتباطات، بیان کرد: تکلیف فیلترینگ و محدودیت های بی نتیجه اعمال شده در پلت فرم ها و سکوهای اجتماعی جهانی را یکبار برای همیشه روشن کنید. با چه منطقی تصمیم گرفته شده در وضعیت اقتصادی فعلی، با ادامه سیاست های شکست خورده در عرصه اینترنت، از جیب مردم، ۵۰ هزار میلیارد تومان به حساب کاسبان فیلترینگ واریز شود؟
ایشان سپس اظهار داشت: فراموش نکنید مردم فقط برای سرگرمی در پلت فرم های جهانی حضور ندارند، بلکه رسانه های اجتماعی بستر کارهای اقتصادی برای هزاران کسب وکار و ابزار تحقیق و پژوهش هزاران دانشجو و استاد در کشور است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس اشاره کرد: چرا مردم باید ماهانه هزاران میلیارد تومان هزینه کنند تا به پلت فرم هایی دسترسی داشته باشند که وکلا و مسئولان حرف های خودرا در آنجا می زنند؟ آیا درست است که مردم برای شنیدن حرف های مسئولان نیز نیازمند فیلترشکن باشند و ماهانه هزینه زیادی را برای خرید فیلترشکن صرف کنند؟





منبع:

1402/03/22
08:02:47
0.0 / 5
297
تگهای خبر: ارتباطات , اینترنت , سئو
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
مهندس وب
مهندس وب web engineers