ایکس جایگزین پرنده آبی توییتر می شود

ایکس جایگزین پرنده آبی توییتر می شود

مهندس وب: ایلان ماسک، مالک توییتر اعلام نمود با تغییر برند و جایگزین کردن ˮایکسˮ بجای لوگوی ˮپرنده آبیˮ، اقدامات بیشتری انجام خواهد داد تا این شرکت شبکه اجتماعی را به مسیر جدیدی وارد کند.



به گزارش مهندس وب به نقل از ایسنا، این تغییر که تا بعدازظهر یکشنبه در وب سایت توییتر به چشم نمی خورد، بعد از آن روی می دهد که ماسک اذعان کرد درآمد تبلیغاتی توییتر، همچنان نصف درآمد سابق مانده است و جریان نقدینگی توییتر در نتیجه کاهش درآمد تبلیغاتی و حجم بدهی سنگین، منفی است.

مایک پرولکس، مدیر تحقیقات شرکت فارستر اظهار داشت: این اقدام پایگاه کاربران اصلی و به شدت وفادار توییتر را بیش از پیش، از بین خواهد برد. از یک سو، می توان این استدلال را بیان کرد که ماسک از شر یک برند نمادین خلاص می شود. از طرف دیگر، مالک توییتر نشان میدهد که دوران جدیدی برای آن چه زمانی توییتر بود، شروع شده و این شرکت در مسیری متفاوت با پایگاه کاربری متفاوت، حرکت می کند.

ماسک روز یکشنبه در پستی نوشت: می خواهد لوگوی توییتر را تغییر دهد و از میلیونها دنبال کننده خود درباره ی تغییر رنگ سایت از آبی به سیاه، نظرسنجی کرد. وی تصویری از یک "ایکس" را در یک پس زمینه مشکی ارسال کرد و نوشت: ما به زودی باید با برند توییتر و به تدریج، با همه پرنده ها خداحافظی می نماییم.

لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر بعدازظهر یکشنبه در توییتی نوشت: این یک اتفاق نادر در زندگی شخصی یا حرفه ای است که فرصت دومی برای یک تاثیرگذاری بزرگ دیگر داشته باشید. توییتر یک تاثیرگذاری عظیم داشت و نحوه ارتباط ما را تغییر داد. حالا، "ایکس" بیشتر پیش خواهد رفت و میدان شهر جهانی را تغییر خواهد داد.

تحت مدیریت پرآشوب ایلان ماسک، توییتر نام شرکت خودرا به "ایکس کورپ" تغییر داده است که منعکس کننده نیت این میلیاردر برای ایجاد یک ابر اپلیکیشن مانند وی چت چین است.

لوگوی "پرنده آبی" معروف توییتر در آوریل موقتاً جای خودرا به سگ شیبا اینوی دوج کوین داد و کمک کرد ارزش بازار این رمزارز افزایش پیدا کند.

این شرکت بعد از آن اینکه ایلان ماسک ماه میلادی جاری اعلام نمود که تعداد توییت هایی که هر حساب کاربری می تواند روزانه بخواند را محدود می کند، از طرف کاربران و حرفه ای های بازاریابی، با انتقاد گسترده روبرو شد.

بر اساس گزارش رویترز، این محدودیت روزانه به اپلیکیشن "تردز" شرکت متا کمک کرد ظرف مدت پنج روز از راه اندازی شدن در پنجم ژوییه، بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جذب نماید.





منبع:

1402/05/03
08:16:21
0.0 / 5
285
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
مهندس وب
لینک دوستان مهندس وب
مهندس وب web engineers