اپن ای آی از چت جی پی تی مخصوص دانشگاه ها رونمایی کرد

اپن ای آی از چت جی پی تی مخصوص دانشگاه ها رونمایی کرد

به گزارش مهندس وب، چت جی پی تی اجو (ChatGPT Edu) مخفف Education به معنای آموزش به دنبال موفقیت برنامه های آزمایشی اجرا شده در موسسات برجسته ای مانند دانشگاه آکسفورد، مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا و موارد دیگر حالا عرضه می شود.


به گزارش مهندس وب به نقل از ایسنا، شرکت هوش مصنوعی اُپن ای آی (OpenAI) با راه اندازی چت جی پی تی اجو، فناوری هوش مصنوعی مولد خویش را به کلاس های درس و دفاتر دانشگاهی می برد. این نسخه اختصاصی چت جی پی تی که با مدل پیشرفته GPT-۴o طراحی شده است، به صورت خاص برای دانشگاه ها طراحی شده تا هوش مصنوعی را به صورت مسئولانه در یادگیری دانشجویان، تحقیقات دانشکده و عملیات دانشگاهی ادغام کند.
به نقل از بیزنس تودی، چت جی پی تی آموزشی به دنبال برنامه های آزمایشی موفق در موسسات برجسته مانند دانشگاه آکسفورد، مدرسه وارتون از دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه تگزاس در آستین، دانشگاه ایالتی آریزونا و دانشگاه کلمبیا، عرضه می شود.
دانشگاه ها هم اکنون پتانسیل گسترده چت جی پی تی را برای انواع وظایف به کار گرفته اند که در ادامه اشاره ای به آنها خواهیم داشت.
یادگیری شخصی: عرضه آموزش مناسب به دانشجویان، بازخورد رزومه و تعامل عمیق تر با مطالب درسی.
کمک تحقیقاتی: کمک به محققان در تحلیل و بررسی داده ها، نوشتن پیشنهادهای کمک مالی و خلاصه کردن اسناد پیچیده.
پشتیبانی هیئت علمی: کمک به درجه بندی، عرضه بازخورد در مورد کار دانشجویی، و خودکار کردن وظایف اداری.
چت جی پی تی آموزشی به دانشگاه ها اجازه می دهد تا جی پی تی سفارشی خویش را برپایه داده های مورد نیاز و آنها را در یک فضای کاری با دیگران به اشتراک گذارند. به قول شرکت اپن ای آی از مکالمات و داده های این نسخه برای آموزش مدلهای دیگر استفاده نمی شود.




منبع:

1403/03/11
18:40:44
0.0 / 5
231
تگهای خبر: آموزش , سئو , طراح , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
مهندس وب
مهندس وب web engineers