چارچوب موافقتنامه سطح خدمات در اپراتورها چیست؟
مهندس وب: ضوابط و چارچوب موافقتنامه های سطح خدمات (SLA) یک قرارداد دوجانبه بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده، با هدف تضمین کیفیت خدمات است و اپراتورهای ارائه دهنده خدمات علاوه بر الزام قانونی مصوبات، می کوشند این چارچوب را رعایت نمایند و کاربران نیز در حساب کاربری خود می توانند سرعت و کیفیت سرویس خودرا اندازه گیری کرده و در صورت وجود مشکل نسبت به ثبت ثبت درخواست و شکایت بوسیله سایت اپراتور اقدام کنند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ۲۲:۰۷:۳۶