خدمات غیرحضوری مخابرات برای پیش گیری از شیوع كرونا چیست؟

خدمات غیرحضوری مخابرات برای پیش گیری از شیوع كرونا چیست؟

مهندس وب: بمنظور پیش گیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات می توانند از خدمات غیرحضوری مخابرات مانند 2000، 20117، 2020، 118، 2021، 2010 و سایر امکانات استفاده کنند.


به گزارش مهندس وب به نقل از ایسنا، در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده می شود، می توان بجای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده نمود. با بهره گیری از کد دستوری *۲۰۲۰#پیش ثبت نام تلفن ثابت، پیش ثبت نام سرویس اینترنت، تمدید و خرید ترافیک سرویس اینترنت، مانده اعتبار سرویس اینترنت، تغییر رمز پنل e-Careو پرداخت صورتحساب تلفن ثابت انجام می شود.
شیوع ویروس کرونا فرصت مغتنمی برای یک مانور واقعی و معرفی سامانه های غیرحضوری شرکت مخابرات برای رفاه حال همشهریان بود. بنا بر اعلام مخابرات منطقه تهران، در امتداد مشتری مداری و باتوجه به اهمیت حفظ و صیانت از سلامتی همکاران و شهروندان و پیش گیری از گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیرحضوری مخابرات مانند ۲۰۰۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۲۰، ۱۱۸، ۲۰۲۱، ۲۰۱۰ و سایر امکانات استفاده و از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی اجتناب کنند.
سامانه ۲۰۰۰ جهت دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت و وصل آنی، سامانه ۲۰۱۱۷ جهت رفع خرابی خطوط تلفن ثابت، سامانه ۲۰۱۰ جهت پشتیبانی و رفع خرابی خطوط مشترکین تجاری، سامانه ۱۱۸ جهت اطلاعات تلفنی، ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی و سامانه ۲۰۲۰ جهت فروش و پشتیبانی و خدمات بعد از فروش اینترنت پرسرعت در مخابرات منطقه تهران در دسترس شهروندان است.
همین طور شهروندان تهرانی جهت دریافت و پرداخت صورتحساب قبوض اختتام دوره و به روز تلفن ثابت خود، علاوه بر ۲۰۰۰ می توانند "ستاره ۲۰۲۰ مربع" را بوسیله تلفن همراه شماره گیری کرده و یا به وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir قسمت "مخابرات من" مراجعه کنند.
سامانه مخابرات من نیز مختص پرداخت قبض (میان دوره و اختتام دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه های قبض، مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت بوسیله پورتال و پیگیری تا حصول نتیجه)، خدمات تلفن ثابت (سرویس های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، خدمات ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست های اینترنت می شود.




منبع:

1399/10/01
14:06:35
5.0 / 5
321
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
مهندس وب
مهندس وب web engineers